millitärbasen Area 51

nu har jag fått Area 51 (du kan läsa mer om area 51 här) på hjärnan. det är en superhemlig millitärflygplats som ligger i USA. USA har länge förnekat att det ens ligger en milltäranläggning där, men 1994 kunde de inte längre hålla det hemligt. det är strängligen förbjudet att vara inom basens område, om om man skulle gå för nära finns det en stor risk att man blir ihjälskjuten. även flygplan som flyger ovanför anläggningen blir nerskjutna. vissa påstår att de har UFO'n och aliens i millitärbasen, och kanske därför är den så hemlig för allmänheten. det påstås också att man sett experiment-farkoster flyga över anläggningen. Bob Lazar arbetade på en bas där han påstår sig ha studerat rymdskepp och försökt förstå hur de fungerar.

jag är så hiiimla nyfiken på vad de gömmer där inne egentligen. jag hade blivit fett besviken om det en dag visade sig bara vara flygplan och sånt när jag hoppas på aliens och övernaturliga djur och sådär. jag tror jag faktiskt på liv på andra planeter. det finns så otrooooligt många planeter i rymden så det hade bara varit konstigt om bara jorden var berikat med intelligent liv. de som förnekar livet i rymden förnekar då också sin egen existens. tack för mig


Kommentarer
Postat av: bea

i all besatthet ska du nog klicka hem Paul. En hemskt rolig Alien film, som handlar om just hemligheten ;D ellor

2011-04-18 @ 15:58:36
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0