tomma ord

ibland är det bara så svårt att komma på vad man ska skriva, men när man väl har kommit igång så är det inga problem. ni läser ju själva. när man väl har satt igång kranen så fortsätter det bara rinna tills vattnet tar slut. (paus. jag tror att vattnet tog slut.) jag tänkte lite på vad jag skulle skriva, men jag kom inte på något. jag vill nog bara spola fram tiden ett halvår eller så. tills jag är 18 år, och vuxen enligt staten. eller vem som nu säger att jag är vuxen. man sitter och drömmer liksom. "när jag blir arton ska jag tatuera en sån, pierca mig där, göra si, göra så." men jag tror att när jag väl kommit dit och är arton, fri att göra vad jag vill, då gör jag precis som jag alltid har gjort. man vågar nog inte riktigt släppa taget liksom. äh. jag ska sluta upp med mitt nonsens och struntprat nu. tänkte upptadera mest så att ni visste att jag fortfarande levde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0