sverigedemokraterna

jag är inte alls insatt i Sveriges regering överhuvudtaget och jag märker ingen större skillnad när ett annat parti har vunnit valet, men jag har tröttnat på allt gnäll om att Sverigedemokraterna har kommit in i riksdagen. folket verkar tycka om sverigedemokraternas åsikter, eller hur? om det går åt skogen, tror ni inte att det blir omröstning? de vann inte valet, de är bara inne i riksdagen. de har inte mycket att säga till om. de bestämmer inte. jag tycker att det ska bli fett spännande och se vad som händer med sveriges regering. jag säger inte att sverige kommer bli ett bättre land, men jag gillar att de ska röra om i grytan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0