lite frågor såhär på dagen

OM DIG
1. Namn - Josefine Ingvarsson
2. Bor - Ute på landet och "när det börjar snöa här, då slutar det aldrig!"
3. Syskon - Therese, storasystern
4. Ålder - 17, snart arton woho!
5. Född - 25 mars, när man äter våfflor!
6. Ögonfärg - blå, grön och gul. lite blandat
7. Längd - 153 cm
8. Sko storlek - 36,5
9. Höger eller vänsterhänt - Vänster!
10. Stjärntecken - Vädur.
11. Hårfärg - rödbrun just nu

DAGENS..
1. Låt - playing god - paramore
2. Saknad - matsssss
3. Kläder - svart/gula jeans, grått linne och mats randiga tjocktröja
4. TVprogram - halv åtta hos mig


SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - nej
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - jag vet inte.. i benen kanske
3. Tycker du att du själv är söt/snygg -  ibland
4. Du ger mycket komplimanger till andra - jag brukar göra det
5. Är du nöjd med ditt förnamn -  ja, det är fint
6. Du tycker att du själv är smart - ibland! när jag har mina ljusa stunder
7. Vad är det sämsta hos dig - jag tänker inte innan jag talar
8. Vad är det bästa hos dig - jag är väldigt förlåtande
9. Har du bra självförtroende - sådär. vissa dagar är det bättre än andra
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - väldigt många
11. Du tycker om att vara med killar - det beror ju på vilka killar det är
12. Känner du dina grannar - ja
13. Svär du ofta - jag vet inte, haha! jag tror inte det
14. Gillar du skolan - inte lektionerna
15. Har du någon gång skolkat - ja
16. Spelar du något instrument - nej, men jag har spelat tvärflöjt
17. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik, fotboll och kickboxning som jag går på just nu
20. Har du några tatueringar - nej, inte än
21. Kollar du dig ofta i speglar? -  så ofta jag får chansen!
22. Tycker du om djur - ja


BRUKAR DU..
1. Sova - ja, varje natt
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej, men jag använder nässpray väldigt ofta
3. Röka - nej
4. Snusa - nej
5. Dricka - ibland
6. Skada dig - nej
7. Klä dig i svart -nej
8. Hata folk - nej
9. Lita på folk - ja
10. Skada dig med flit - nej
11. Drömma mardrömmar - ibland 
12. Gå i skolan - ja, fem dagar i veckan
13. Gå i kyrkan - nej
14. Ljuga - nej
15. Vilja dö - ja, lite i skolan varje dag

NÄR..
1. Åt du senast - två timmar sen typ
2. När läste du en bok senast - borde göra det på engelskan just nu, men jag känner inte för det
3. Köpte du något senast - idag köpte jag thaimat
4. Svor du senast - idag, tror jag
5. Sjöng du senast - idag
6. Klagade du senast - idag
7. Klantade du dig senast - när jag skrattade jättemycket på lektionen 

HAR DU..
1. För många vänner - det kan man inte
2. Förföljelsemani - jaa
3. Någon sjukdom - nej det tror jag inte. ingen som man kan bota iallafall
4. Skadat någon - det har jag säkert
5. Färgat håret - ja
6. Några piercningar - sju hål i öronen
7. Några tatueringar - nej, inte än
8. Egen dator - ja
9. Gjort bort dig rejält - det har jag säkert gjort
10. haft sex - ja

ÄR DU..
1. Snäll - ja
2. Snygg - ja
3. Söt - ja
4. Lång - nej
5. Kort - ja
6. Klantig - ibland 
7. Tönt - ja
8. Tjock - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0