en cider kommer sällan ensam

jag kan lika bra börja med att säga att jag hade hittat ett täckstift bland mina sminkgrejer. som den pojkflicka jag är förstod jag inte att det var ett täckstift, så jag använde det som läppstift istället. jag gillade det. andra tyckte att jag såg töntig ut. sån är jag




bea gjorde en dread i min lugg men den försvann i takt med att kvällen gick 




simpla saker blev frukansvärt roliga








jag och kaycie deckade i soffan




folket åkte hem och julle hittade gamla chips som inte ens var goda, men vi åt dem samtidigt som vi skrattade ihjäl oss framför datorn med dendär natthumorn




kanske en av de bästa kvällarna i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0