det är fortfarande jag

det är fortfarande jag under det där halvrakade håret. det är fortfarande samma josefine som finns under den tunga skinnjackan med nitar på. jag är samma person som jag alltid har varit, fast jag ser ut på ett annat sätt. jag ser ut som jag vill se ut. jag ser ut som jag gör för att det är jag. det är jag som har de där kängorna med stålhätta på, det är jag som har slarviga byxor på mig, det är jag med den där tunga skinnjackan med nitarna på, det är jag med det där halvrakade håret. jag är fortfarande samma person, jag tycker förmodligen samma saker som för ett år sedan. jag tänker inte se ut på ett visst sätt för att folk inte ska tro att jag är en farlig pundarligist som stjäl och förstör. jag kan inte se ut på ett visst sätt för att folk inte ska ha fördommar. jag är jag, för att jag trivs med mig själv. jag ser ut som jag gör för att det får mig att må bra. jag trivs med mig själv, och jag kan tyvärr inte ta hänsyn till de som inte vill att jag ska göra det.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och vi tycker om dig för den du är fina lilla Josefine!

och ja, du är jäkligt spontan! gllar't!!

2010-10-22 @ 13:02:06
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/
Postat av: jullejuuu

men älskling, jag tycker om dig precis som du är.

pussssss babyyyy!

2010-10-26 @ 10:08:47
URL: http://jewlijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0