sakta ner, långsammare, stanna för fan jag hinner inte med

just nu känns det som att jag har så himla mycket som händer i skolan med inlämningar och prov och uppgifter och redovisningar men jag har planerat så himla mycket i min almenacka och skrivit upp saker in i minsta detalj om vad jag ska göra varje dag för att jag ska kunna hinna men fastän jag gör det är jag fortfarande långt ifrån färdig och jag måste välja bort saker i mitt liv som är mycketmycket viktigare för mig än ett jädra betyg och när det kommer till kritan gjorde jag ändå inget bra jobb och då tänker jag att jag likabra kunde struntat i det från början och gjort allt det där som skulle få mig att må bra men istället sitter jag och blir arg och ledsen på mig själv för att skolan förstör mitt liv
och hur logiskt är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0