repris då

nu blev jag lite paff faktiskt. igår skrev jag ett inlägg om en mardröm jag hade, men tydligen har den inte publicerats(?) så jag får väl göra det, en gång till, men det kommer inte alls att bli lika bra som jag skrev då, eftersom att jag inte minns drömmen lika tydligt längre. helt galet. iallafall:

"inatt drömde jag att jag satt i en buss med massa fina människor, och helt plötsligt ser vi hur sateliten kommer farandes mot marken i en fruktansvärt hög hastighet och allt vi kan göra är att titta på när våra hjärnor smälter på grund av all radioaktivitet och strålning. sen vaknade jag av att det gör ont i öronen och jag vet inte riktigt om jag lever eller inte. men det gjorde jag."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0