så är det bara

det spelar ingen roll hur mycket vi har umgåtts de senaste timmarna, dagarna. när jag inser att du inte ligger bredvid mig när jag ska sova måste jag ligga på den kudden du har använt, bara för att känna doften av dig, så att jag åtminstone kan inbilla mig att du ligger intill mig. om jag har samma tröja på mig som jag hade när jag var hos dig, då måste jag lukta på den för att se om den luktar som du. mitt hår brukar lukta som du. varje gång du åker ifrån mig hoppas jag att du har glömt någonting, så att jag kan vara säker på att du kommer tillbaka. jag är konstig, men jag är gärna det sålänge ingen misstycker. 
jag älskar ju faktiskt dig mats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0