kapitel två- ur funktion

idag gick jag hem från bussen. mest för att pappa inte kunde hämta mig. Jag vet inte riktigt vart mina föräldrar håller hus just nu. Spännande va?

Iallafall så tänkte jag att jag skulle gå ut och fota lite när det ändå var så fint väder, men jag antar att jag får göra det imorgon istället. Det är ju mörkt nu.
Imorgon kommer Mats hit, och då ska jag prova ett par "nazi-boots" (kängor) som han har köpt till mig. om de inte passar ska vi lämna tillbaka dem inom fem dagar. How good is that? Dessutom har min överraskning till babe kommit idag också.

Jag satsar tjugo spänn på att min Bea-fisk är på smällen, och jag gillar det! Fler fiskar till miiiig!

Nu ska jag sätta in mina pizza-baguetter i ugnen. namnamnam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0