ingen ljuger för dig om du inte ställer frågor

Idag åkte jag och mamma till Zoologiska efter skolan. Där fick jag peka ut lite av varje som jag ville ha, och då betalade mamma det, som en födelsedagspresent. Jag köpte tio neontetror, fem mussepigg-platy, två olika sorters växter, en termometer och lite bakgrundspapper. Hela kvällen har jag och mamma tvättat sten (som inte tvättades så noga som det kunde ha blivit. Hoppas att det löser sig ändå.) och jag har planterat och satt i dekorationerna i det nya akvariet.
Imorgon kommer Mats hit igen, och då ska vi göra det jättefint och vi ska förhoppningsvis släppa i fiskisarna i deras nya hem!
Jag älskar det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0