how did i get here?

ikväll ska jag bara sitta uppe hela natten och låtsas att jag har sommarlov. för på mitt sommarlov sitter jag uppe hela natten. det är bäst när det är helt mörkt ute, teven står på men ger inget ljud ifrån sig och alla har gått och lagt sig. katten ligger på tröskeln och rör bara på sig om jag ger ljud ifrån mig. jag ska se på första säsongen av Sex and the City, mest för att gråta och komma ikapp lite. om jag inte orkar se mer sex and the city kommer jag att stänga av det, kanske lyssna på lugn musik som man blir lite sådär tom av, typ kent eller något sånt, och sen kommer jag antagligen inte att tänka på någonting. eller, lyssnar jag inte på någon musik alls medans alla tankar flyger och far runt omkring mig.
det är väl en sån människa jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0