Du vet att jag menar vad jag säger

Inatt fick Mats för sig att han skulle strypa mig med sina BJJ moves i sömnen. Det var iochförsig inte så lyckat, eftersom att han, som skrivet var, sov. Jag fintade honom och sen sov han återigen som ett litet barn. Jag själv däremot låg och skrattade lite åt att han inte bara tränar och slåss när han är vaken, utan också när han sover. Mot sig egna flickvän dessutom!
Borde man kanske binda fast honom i sängen när man ska sova, så att man är säker på att man lever när man vaknar?

Mitt öga har varit alldeles rött nu i två dagar. Inflammation kanske? Vad det än är så hoppas jag att det går över snart. Såhär vill jag ju inte gå runt och se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0