respect to the man in the icecreamvan

Idag vaknade jag hos Mats, och eftersom att han var ledig idag fick jag pallra mig ensam till stationen i en tjock dimma. Vilken tur att man inte har sett skräckfilmen The mist, hehe! men det har jag ju..

Jag slutade klockan tolv, sen gick jag och Tilda runt på stan och väntade på att tiden skulle gå, vi fick nostalgikänslor när vi besökte vår gamla skola och tjuvtittade på våra gamla lärare när de hade lektion och jag köpte min första bikini någonsin! Det är nog den första bikinin jag någonsin köpt, och jag gillar det! När klockan var två gick vi tillbaka till ÖP och försökte få tiden att gå, igen. Vi väntade nämnligen på Jojjo som vi skulle fika med, och hon slutade klockan tre.

Nu är jag hemma, min syster är hemma och vi ska ha fredagsmys.
Ohyeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0