Mitt hjärta är gjort av is

Och nu kom jag på att jag har ett stort arbete om rymden att göra. Det ska visserligen inte vara färdigt förrän på måndag, men vem spenderar en helg med att göra läxan? När det dessutom är klassfest imorgon, Mats på lördag och Alla<3dag på söndag? Jag försökte till och med att verka besviken och hjälplös när jag frågade med tårarna i ögonen om min lärare verkligen kunde sova om natten när jag skulle sitta och göra ett arbete om naturkunskap istället för att pussa på min pojkvän, men då skrattade han bara. Jag tror inte att han tog mig på allvar! Men med all rätt.

Nu ska jag göra så mycket jag hinner på mitt arbete, samtidigt som jag pluggar på mitt tidningshistoria-prov till imorgon. ojojojoj..

Kommentarer
Postat av: AMANDA

HEIL HITLER

2010-03-01 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0