musik ska byggas utav glädje

5 låtar jag gillar att sjunga med i högt som fan:
sandi thom - i wish i was a punkrocker
ke$ha - your love is my drug
ebba grön - die mauer
flogging molly - drunken lullabies
familjen - det snurrar i min skalle


5 låtar som får mig att tänka på någon:
james blunt - you're beautiful
aiden - moment
goo goo dolls - iris
familjen - det snurrar i min skalle
shayne ward - no you hang up


5 låtar som är bra att dansa till:
maskinen - alla som inte dansar
pussycat dolls -  when i grow up
björn rosenström - hultsfredsfestivalen
familjen - it began i hässleholm
familjen - det snurrar i min skalle


5 låtar som får mig att gråta:
snow patrols - chasing cars
secondhand serenade - it's not over
red - never be the same
red - pieces
josh groban - you raise me up


5 låtar jag älskar, som folk verkar tycka att jag borde skämmas över:
cornelis vreeswijk - hönan agda
robert broberg - gummimadrassen
glennmark/eriksson/strömstedt - hon är min
jumper - när hela världen står utanför
perikles - turning torso


5 låtar som får mig på bra humör:

the clash - should i stay or should i go
köttgrottorna - älska mig
mimikry - som en av hundarna
räserbajs - alinge texas
flogging molly - salty dog


5 låtar med riktigt bra text:
promoe, timbuktu - ge oss sverige tillbaka
cornelis vreeswijk - brev från kolonien
brand new - seventy times 7
limp bizkit - eat you alive
brand new - okey i believe you, but my tommy-gun don't


5 lugna favoriter:
goo goo dolls - black balloon
james blunt - same mistake again
paramore - misguided ghosts
petter, säkert! - logiskt
dashboard confessional - stolen


5 bra Boyband-låtar:

busted - year 3000
sen kunde jag inte mer boybandz..


varsegodis, lite musiktips för dig som sitter ensam en fredagskväll

Kommentarer
Postat av: sofia

Thank you!

tror jag snor den här! :)

2010-12-17 @ 22:01:40
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0