trixxxen

just idag känner jag mig väldigt pysslig. till exempel

• byta pinnar hos grodorna eftersom att en av dem börjar mögla, men med såhär mycket snö är det inte det lättaste att få tag i några pinnar.

• göra om mitt akvarium till ett mer naturtroget kar. kasta ut plastbron och tornet, plantera mycket mer växter och köpa fler fiskar. är jättesugen på ett större akvarium, men har väldigt dåligt med plats tyvärr.

• rita, göra hål och sätta nitar i gamla byxor man glömt bort att man har. dessutom kasta mer färger på de svarta byxorna med vit målarfärg på. men det kan jag inte göra förrän snön är borta, eftersom att det måste göras utomhus.

• trixa lite med min skinnjacka och min väst. men har slut på idéer. skulle skriva och sånt på jackan, men jag litar inte på att jag inte skriver fel.

nej, nu drar jag till stan och ser om jag kan köpa något trevligt jag kan trixa med senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0