önskelistan till tomten (som tog ungefär en timme att göra klart eftersom att jag är så dålig på att önska mig saker)

  1. ett par svarta skor med kilklack. gaaaalet fina! har inte hittat några i min storlek än, men jag ger inte upp! have2have.se 
  2. en nakenkatt. vansinnigt fina! om man dessutom hatar hår lika mycket som jag är så är de perfekta!
  3.  Sex and the City- boxen med alla avsnitten
  4. en magisk klocka så att man kan stanna och skruva tillbaka (eventuellt vrida fram) tiden
  5. kameraväska och macro objektiv. landskapsobjektiv också, men helst macro
  6. trådlöst bredband
  7. en värld utan damm och hår
  8. väldigt rött hår
  9. en nyårsklänning, men det vågar jag inte låta någon annan köpa till mig
  10. och ett stortstort hus med en litenliten poniheist som springer fortfortfort


tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: sofia

shortsen är olagligt snygga!

2010-12-08 @ 22:35:22
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0