update

en stor del av mitt liv ligger på lunds universitetssjukhus och väntar på att få komma hem. den största delen av mig oroar mig jättemycket och vill ingenting hellre än att han ska bli frisk, och andledningen till att jag haft ordtorka de senaste dagarna är för att jag inte haft mycket annat i tankarna än min baby. men det ska det förhoppningsvis bli ändring på så fort han kommer hem. jag vill att han kommer hem så fort som möjligt. jag saknar dig baby ♥
i vilket fall som helst så drar jag till göteborg imorgon, strax därefter åker jag till ullared. så, jag bloggar på onsdag eller torsdag igen. (tidigare om jag lyckas få rätt med bloggen på mobilen.)

brb, göteborg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du på sjukhus om jag får fråga?

Ge gärna svaret på bloggen.

2010-08-09 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0