halva inne

för ett tag sen när jag stod och sålde jordgubbar i min Ramones tröja kom det fram en snubbe till mig och sa "gabba gabba hey!" och jag stod där som ett fån och fattade ingenting. men han berättade att det var typ en slogan som Ramones har. vi stod där och pratade ganska länge, men till slut var han tvungen att gå.

samma snubbe kom idag och sa "gabba gabba hey!" igen, men då förstod jag vad han pratade om. återigen stod vi och pratade hur länge som helst, om punkband och musik och sådär. innan han skulle gå gav han mig sitt kort. jag skojjar inte när jag skriver att han var fotograf. snabb som jag är frågade jag om jag kanske kunde praktisera hos honom någon gång.
 hör av dig! sa han.
- gabba gabba hey. sa jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0