fattiga jag

idag åkte jag och min syster in till malmö för att bokstavligt talat shoppa röven av oss. så mycket kläder jag handlade idag har jag nog aldrig handlat förut. dessutom hittade jag ett par jeans som var väldigt lika ett par byxor jag drömt om. jag blev alldeles glad, så jag köpte dem utan att tveka.
nu sitter baby och äter pizza. han äter typ hela tiden. helt galet vad han tröskar i sig. som en häst ungefär. men det gör ingenting, för han är rätt söt ändå.
imorgon ska jag till ullared, one more time. som om det inte var nog att jag har blivit mycket fattigare idag, utan ska spendera lite pengar till imorgon. sen är det ju malmöfestival. tänkte köpa nya converse och ett par kängor med stålhätta också. synd att converse och kängor inte är billiga.. nåväl, jag har ju faktiskt jobbat riktigt flitigt i sommar!
because i'm worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0