När livet går sin egen väg.

I lördags gick jag upp 5.00 på morgonen, för 5.30 kom Tilda och hennes syster och hämtade mig, för vi skulle till Ullared!
Det var meningen att vi skulle hämta Tildas andra syster och hennes kompis i Svarte klockan 6.00, men de hade försovit sig, och vi kunde inte få tag på dem. Tillslut fick vi tag i deras hemnummer, och de vaknade och gick ut.
Då ser jag kompisens pappas jobbil som står en bit från oss. Där står mobil och telefon-nummer.
Då kände vi oss ganska dumma.
Vi körde ifrån Svarte 6.30.



Vi var uppe i Ullared vid 9.45.
12.30 var vi ungefär färdiga, och det sorgliga var att jag bara hade handlat för 304:-
Vi åt, sen körde hem vid 13.30 tiden, och när jag var hemma, ungefär 17.00 så öppnade Mats dörren för mig.
Sen hade vi en jättemysig kväll ensamma med ett tändt ljus.

Idag gick jag och Mats upp vid halv tio tiden. Vi duschade och åt frukost, sen kom hans mamma och hämtade oss,
för vi skulle till något Fågel-öppethus.
Mats köpte två vita halsbandsparakiter som vi släppte ut med hans gröna.
Mamma och pappa kom och hämtade mig hos Mats vid halv åtta tiden.
Nu ska jag ta mig en bit blåbärspaj och glass, sen ska jag gå och lägga mig.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0