Jag hugger i sten.

Idag var klassen på studiobesök på Allers veckotidningsförlag, eller vad det heter, i Helsingborg.
Jättefint, vi fick se på någon film, sen visade de oss runt, och när vi gick fick vi massa tidningar med oss.
De släckte ner i hela rummet när filmen visades, och då slocknade jag också.
Jag somnade!
Det värsta var ju när gubben som jobbar där fick väcka mig när filmen var slut.
"Va? Neeej, jag sov inte.."

Den mesta tiden av dagen har då gått åt att åka tåg.
Ystad - Malmö, Malmö - Helsingborg, och sen hem igen.
Jag var hemma klockan 1800.

Imorgon ska vi bara till Malmö tack och lov.
Hoppas att dagen blir lättare att ta sig igenom.
Tack och lov att det är tisdag!

Nu ska jag gå och lägga mig. Pappa ligger i soffan och har feber, och jag har känt mig lite febrig och sjuk idag.

Bara tre dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0