Jag har väntat på ett regn..

Nu sitter jag hos Mats.
Vi har precis duschat och klätt på oss.
Snart kommer Marshall, och sen kommer Hanna.
Det ska bli himla trevligt, men vädret är ju inget grillväder precis.

Igår åkte jag hem till Mirja efter skolan. Där inspekterade jag hur hon sminkade sig, samtidigt som vi åt örtbröd.
Hahah! Det var himla spännande.
När hon var färdigsminkad tog jag, Mirja och Mirjas kompis buss till ystad.
Där satt Emil och väntade, och han hade hittat en keps som jag tog.
Det är en riktig krökar-keps! Den har en flasköppnare i skärmen som ser ut som en stjärna! : D
Jag får fota den sen, för Mats har lagt den i frysen. Jag ska ha den på mig sen.
Vi åkte tåg från Ystad 18.07. De skulle till Simrishamn och jag skulle till Tomelilla.

På kvällen hade Jag och Mats mys framför teven med godis och chips.

Nu ska jag gå ner och titta på TV med Mats. Marshall kommer om en 30 minuter.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0