och just idag

har jag bara suttit och gjort ett hemprov om media.
Det har bara varit jag och katten hemma. Pappa var någonstans i Ängelholm, och mamma är någonstans med jobbet. Hon kommer visst hem på fredag kväll.
Pappa kom hem tjugo över sju, sen åkte han till stan igen.
"Vi har ju inga pålägg! Vi har ingenting hemma. Jag åker till stan och handlar."
Jahadu, gör så.

Imorgon ska nog jag och Mirja till Essi. På kvällen åker jag till Mats.
Jag tänkte lägga in en bild på mig själv här med min mysiga utstyrsel med en skjorta och ett par strumpbyxor, men först när jag la in bilderna på datorn upptäckte jag att bilderna såg förjävliga ut.


Vad dessa röster säger, ropar eller ibland bara viskar,
 är egentligen bara en och samma sak:
Det finns alternativ. Det måste finnas alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0