usch, fy och blä!

Inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt. Inte minst för att jag inte kunde ligga på den sidan jag som bäst sover på (med tanke på armen,) utan jag hade världens sjukaste drömmar också!
Jag vaknade några gånger inatt då jag vände och vred på mig för att hitta en skön ställning. Men det gick inte.
Mamma kom upp lite över sex imorse och frågade hur jag mådde.
Jag mådde ju inte hallon kan man säga.
Klockan åtta ringde jag till mamma och sa att hon skulle sjukanmäla mig för att jag hade feber, och som sagt, jag mår inte alls bra!
Armen är dum och jag fryser, är varm och har ont  kroppen.
Tott vill inte mysa med mig i soffan ens, så jag slänger in en söt bild på sötkatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0