Ögonen ljuger aldrig, men de kan ha jävligt fel

Idag har dagen gått ovanligt fort. Jag började klockan åtta med medieproduktion -text, som varade till klockan tolv. Dock med lite småpauser emellan. Hela den lektionen satt vi och skrev ungefär, vilket är helt okey enligt mig.
När medieproduktionen var slut gick jag, Bea och Mansour ner till matsalen, vilken var smockfull med folk så att vi fick vänta en stund. När vi hade ätit gick vi ner till badhuset, där vi fick vänta i ca 40 minuter bara för att vi var där i god tid. Jag hade glömt mina badkläder hemma, så jag och några andra fick gå ut och gå.
När jag slutade gick jag till Arken och köpte blommor och fiskmat, och till min lycka han jag med kvart över två bussen. Dessutom hämtade pappa mig! Kan denna dagen ha gått bättre?

Planerna för ikväll är att jag ska redigera några arbeten från skolan så att jag får det klart en gång för alla, och att plantera mina växter i akvariet.
Heja mig!

Jag fliker in att min rubrik kommer ifrån Micke. Han är otroligt begåvad!


Kommentarer
Postat av: micke

Tack för att du säger att jag är begåvad:>

2009-11-30 @ 13:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0