Varmt, varmt, varmt!

Det har varit saftigt varmt ute idag! 25 grader, mulet, nästan vindstilla. Riktig åskvärme!
Jag vaknade halv tolv av en mardröm. En dinosaurie skulle äta upp mig! : (((( 

När jag hade vaknat gick jag ner och åt två mackor och såg på TV.
Helt plötsligt börjar det låta helt skumt! Det låter som ett flygplan som ska störta!
Jag och min katt blev alldeles ifrån oss, så jag skickar ett sms till pappa som jobbar knappt en kilometer ifrån där vi bor.
Han svara med
"De va ett plan som burra *glad-smiley-gris-med-utåtstickandeögon-och-viftande-armar*"
När han kom hem senare på kvällen sa han att det var ett jaktplan som körde på typ 25 meters höjd.
Det är saftigt lågt.

Iallafall, när jag hade ätit mina mackor tog jag min kamera och gick ut.
Jag fick inga bra bilder, men jag träffade ett par hästar som såg trevliga ut, så jag stannade och pratade med dem.
Ett litet föl var väldigt trevligt.
Fy i helsinki vad pissevarmt det var! Jag blev lite ledsen över att pappa har kört över nån ventil till vår pool, annars hade den stått i trädgården, och jag hade legat i den!

Jojjo messade vid fyra tiden och undrade om jag skulle med på bio klockan 23.59 inatt.
Hahah, hon är inte klok. Men jag är ju inte bättre eftersom att jag ska följa med.
ICE AGE 3! WOHO!
Det som är lite extra roligt är att jag ska betala bio, popcorn och dricka med växel.
HAHAH! De kommer att bli lite ledsna på mig. : ))

Sååå, klockan 23.00 ska vi gå runt i Ystad och ha picknick(?) Hahah!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0