Dagar med älsk.

I torsdags åkte jag in till Ystad och hälsade på Mats på jobbet.
Tanken var att det skulle bli fint väder så att vi skulle bada i havet. Dock blåste det och var lite småmulet så vi åkte hem till mig istället.
När vi kom hem vilade vi, sen åkte vi in till Ystad med buicken på "festival-crusing"
Där träffade vi Jenny som vi gick runt i affärer med.
Sen träffade vi Guzzy och Fredde som fick småkladdiga cupcakes av mig. Haha!

20.00 parkerade vi bilen på en gräsplan, och några minuter senare stod vi i kö till ÖP-kiosken för att köpa hamburgare.
När vi hade ätit gick vi runt på festivalen, och eftersom att jag är så snäll fick jag åka kaffekopparna och spöktunneln med ett litet barn. Haha!
Sen åkte älsk med oss hem igen, vi såg på teve och sen nannade vi kudden.


På fredagen var jag med älsk hela dagen. Vi kastade pil, solade, gjorde omelett och planerade för vår "dejt" som vi skulle ha på hammars-backar på kvällen.
Det var helt fint. Vi hade cupcakes, saft och choklad, och hela kvällen låg vi på en filt och såg på solnedgången.

















Älski tog bilden från backarna.



Vid middagstid på lördagen åkte älski till Malmö och jag somnade i soffan. Han och hans kompis skulle fixa några grejer som jag inte fick veta.
Älski ringde klockan 17.00 på lördagen och undrade om jag ville komma till honom och grilla med Marshall och Peppeli.
Jag var hos älski kvart i sju, och då hade han köpt helt fina underkläder till mig.
Peppeli, (Min Syster Yster) kom lite senare med kött som vi skulle grilla.
Hela kvällen spelade vi fyllespel, och jag och Peppeli dansade till Reggae och Rave-musik. Haha!
Marshall och Peppeli gick till stationen ca00.30, och sen gick jag och älski och la oss.

Jag åkte hem från älski på söndag eftermiddag, för då skulle han jobba.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0