Someone special,

Hej alla glada!
Jag har spenderat ungefär fyra dagar med Mats.
I måndags åt vi jordgubbar med grädde och såg på Green Street Hooligans.

I tisdags jobbade Mats eftermiddag, så klockan två tog jag tåget in till Ystad och gick runt på stan med Jojjo.
Jag tog 18.07 tåget hem till Mats igen, och då fick jag diska. När han kom hem beställde vi pizza, och sen såg vi på Bruce den Allsmäktige.

På onsdagen åkte vi till Malmö och spenderade en stor del av dagen med att gå i affärer. Jag hittade dock ingenting förutom två par randiga glasögon som pappa blev förtjust i.

När vi kom hem från Malmö åt vi, sen följde jag med Mats och Juel och tittade på när de tränade.
Senare på kvällen började vi töja Mats öra. Han fick igenom en tops i hålet, så nu är det på gång!

Idag åkte jag hem från Mats 13.10 ungefär, sen skulle han jobba.

Nu ska jag sätta mig framför teven och äta upp min klubba.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0