Short man, short life.

*Pappa håller i ett paket med barntvål*
Pappa: Josse, kolla! Michael Jacksons favorit!
Jag dog.
Min pappa fastnade i en maskin på hans jobb idag, så han noppade av sig en bit av fingret.
Precis som Pritchard i Dirty Sanchez igår. Heja.

Men nu var det ju inte pappa jag skulle skriva om, utan att jag ska åka till Mats om knappt fem minuter och vi ska äta jordgubbar med vispad grädde, se på film och vara allmänt mysiga. Bara för att vi har varit tillsammans i fem månader idag.

OOH! Förstå så mycket jag fjällar bara för att jag brände mig på stranden två dagar i sträck.
Jag dör!

Nog om det, nu ska jag till Mats. I'll be back.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0