An event that repeats.

Igår var jag på Kiviks marknad med Mats, Julia, Joel, Tobak och Marshall.
Vi gick runt, åkte några karuseller och gick runt lite till.
Men vad är en marknad utan sockervadd och kladdiga fingrar?
Jo, typ ingenting! Så jag var tvungen att köpa sockervadd och bli kladdig.

Sen åkte vi hem och jag nannade kudden hos Mats, och idag väckte han mig halv sju!
Han kunde ju drömma om att jag skulle gå upp då, så som den rebellen jag är sov jag vidare en stund till. Fast sen fick jag ge mig.
Jag var hemma klockan nio och då kokade jag pägg.
Jojjo smsade och undrade om vi skulle till Malmö, och jag var på! Men sen sket det sig för att hon var tvungen att vara hemma.

Vid fyra tiden åkte jag och min syster till Ystad och gick runt i affärer.
Där träffade jag Guzz och en Fredde med rakad skalle! Men han hade stubb, så det var väl okey. Haha!

Imorgon blir det marknad igen, fast i Sjöbo, och kanske i Tomelilla.
Vi får se vad dagen bjuder på.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0