Någonting tjockare än blod

Jag försov mig en timme innan jag skulle till skolan. En väldigt stressad Josefine som glömmer hälften av det hon ska ha med sig hann otroligt nog med bussen iallfall. I skolan har det varit väldigt lugnt, det är ju snart lov. Matteprov på onsdag. Det skulle jag egentligen övat till idag, men jag hade varken ork, lust eller vilja att göra det, så jag struntade i det.
Istället har jag städat lite hos mina bebisar, sett på teve i sängen och ätit en bulle. Nu ska jag gå upp till sängen igen och se på Ullared. Klockan nio blir det film, och jag känner på mig att jag kommer gråta som ett litet barn.

Imorgon har jag iallfall sovmorgon. Det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0