if i'm not the one, then why does my hand fit right into yours?

Hela dagen har spenderats med Johannes i ett pyttelitet rum med en dator. Jag har redigerat våra intervjuer, med Johannes som ett fantastiskt stöd, från den dagen då vi gjorde gågatan osäkert med våran kamera och microfon. När dagen var över hade våra tre grupper fått ihop ett helt program, med mig som programledaren i tomteluva. Resultatet var fruktansvärt bra! Det var knappt så att man kunde tro att det var vi, sex personer + Herr Falk som hade fått ihop ett sådant fabulöst resultat! Det var nästan att man fick tårar i ögat av lycka.
Jag skulle vilja få tag på filmen och lägga upp den på bloggen, men det kan nog bli ganska svårt. Eller rättare sagt, välidigt svårt. Men att hålla tummen duger ju.
Vi fick sluta 14.30, eftersom att vi var färdiga. Då gick jag mot hemmakväll och köpte godis. Tjoho!

Om en timme sitter jag på tåget mot Tomelilla med Mats.
På torsdagkväll ska hela klassen till Malmö för att delta i inspelningen av Robins!
På torsdagkväll kan jag bli ägaren till en svart skinnjacka!
På torsdagkväll träffar jag min kära syster!

Veckan är kalas! Livet leker at the moment! Nu ska jag packa litta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0