With or without you.

Sju helt megafina dagar med Mats.
Malmöfestivalen, grymma band, grymma människor, you name it!
Jag åkte hem idag och nu känns det faktiskt väldigt tomt utan allt detdär, inte minst Mats.
Men, men, that's life. Man måste ju få sakna varandra, annars försvinner magin bakom det hela.

Tre dagars sommarlov, sen börjar skolan.
Ny skola, nya människor. Jag är spänd som fan, jag vill verkligen börja. Samtidigt är jag både rädd och nervös. För tänk om ingenting blir som man har tänkt sig. Tänk om jag inte passar in!
Tänk om allting blir tråkigt, drygt, ensamt och förvirrande.
Tänk om.. Äh, det blir säkert skitbra, jag är bara paranoid just nu.
Jag ser fram emot det jättemycket även fast jag blir nervös, för det blir man. Det kan man faktiskt inte undvika.
Jag är inte nervös nu, men det kommer. Det vet jag. Det är inte första gången jag börjar en ny skola med en ny klass.
Jag vet mycket väl hur det känns när man ligger alldeles sömnlös på natten bara för att man ska börja en ny klass dagen därpå. Hur man ligger där i sängen och bara väntar på att man ska få somna. Man räknar timmarna för att sedan gå upp på morgonen, åka till skolan och träffa de man ska gå med i sex terminer- tre år.

Nu ska jag inte tänka mer på det, utan sätta mig i soffan och se på teve med finkatten och morsan.
Men innan det ska jag slänga in en fin bild på mig och babe, för att vi är det bästa som finns.
<3





Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0