SUPRISE!

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen. Lyssnat på musik och bara drygat mig.
På kvällen tjatade Jojjo om att vi skulle bada, men jag pallade inte det.
Istället kom hon, Tilda och Rille till mig helt utan förvarning.
Så vi såg på teve, åt popcorn och drack pepsi MAXXXIII!

Vid elva drog Rille iväg så vi gick ut en runda.
Rille kom tillbaka halv ett, sen stack han och Jojjo och badade någonstans, och Tilda åkte hem.

Nu ska jag sova. Imorgonbitti ska jag till Mats.
Hihi!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: the bitch! ;)

haha, två mer eller mindre. :)

jag va inte hemma fören klockan va typ halv fem på morgonen. :D

vi va och bada och sen hängde vi på stranden.

vi är störda. :D

2009-08-11 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0