My name is, my name is, my name is- Josse!

Idag väckte morsan mig kvart i tio, sen påstod hon att mina fiskar var hungriga och då fick hon ge dem lite mat.
Sen gick jag upp och åt, duschade och satte mig vid datorn.
Pappa kom hem vid halv ett och sen körde vi till Mats och hämtade min moppe som fortfarande inte vill starta, men jag stannade hos Mats till klockan tio.

Hela veckan har jag haft ont i magen, mått lite illa och nu har jag fått feber också.
Det blir väl sjukhuset imorgon om det blir värre.
Imorgon kväll åker jag till Mats för på torsdag har vi varit tillsammans i sex fina månader.  : ))

Nu ska jag gå och lägga mig och må bättre.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0