-Rubrik-

I torsdags körde jag till Mats och när jag nästan var framme så dog min moppe, så Mats och hans pappa fick komma och se om de kunde göra något.
Men den ville inte starta, så Mats fick rulla hem den till honom den lilla biten som var kvar.
Senare fick jag inreda lilla Putte's terrarium! Han blev jätteglad.


På fredagen gick jag och Mats till Bo Ohlsson och spelade playstation. Ett sjukt roligt spel!
På kvällen gick vi till Jenny, åt tårta och såg på tv.

På lördagen var vi i fiskaffären. Sen pysslade vi med de små djuren, åt våfflor och somnade på studsmattan.
Jag fick låna Mats lilla akvarium- (på obestämd tid
Där jag ska ha små guppisar!
  : DD
På kvällen hyrde vi film och köpte godis.


Det är lite dammigt på bordet, men jag tog faktiskt bilden innan jag dammsög!


Idag tog jag tåget med Mats. Men jag gick av innan honom eftersom att jag skulle hem.
Jag satte upp akvariet och städade på mitt skrivbord. Jag blev jävligt nöjd faktiskt!
Vid halv ett körde jag och systern till stranden. Där låg vi och pressade till halv fyra.

Nu har syrran fixat Spotify, så jag sitter och diggar!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0