uppdatering

Hejsan allihop.
Skorna ifrån zalando kom idag! (Lyckan i det, när jag hade planerat min outfit och de skorna var huvudpersonerna i den) men olyckan när de klämde på tårna.. Fasen!! Nu får jag gå på bio med Mattias i vanliga converse istället. De skorna jag fick skicka tillbaka hade nämligen platå, så att jag skulle komma upp lite här i världen och kunna pussa på min pojkvän utan att han behöver böja sig alldeles för mycket. Men ack. Fortsätter vänta på ett par (typ) likadana ifrån modekungen, som jag beställde i februari.
Har beställt ett par ballerinaskor på internet också. Får ju visa upp mina fötter när jag snart är färdigtatuerad. Den tredje maj blir katten färgglad och fin. Hur ont det än gör så ska den fan bli klar alltså, inga undantag. Så äre!

Klänningen som jag beställde passade hur fint som helst! Förutom att den såklart var typ alldeles för lång. (Långklänning.) Mamma skulle se om hon kunde lägga upp den, annars får jag hitta en sömmerska någonstans. Så är det att vara kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0