1. ett nytaget foto av dig och 15 intressanta fakta

1. jag tycker om att se på matprogram, speciellt om Per Morberg, Gordon Ramsay eller Jamie Oliver är med.
2. jag har sju hål i öronen men jag vill ha fler.
3. när jag klippte mitt hår kort ville jag egentligen raka av det, men jag är glad att det inte blev så.
4. under en stor del av mitt liv ville jag egentligen vara en pojke.
5. jag tycker inte alls om att träna.
6. om jag skulle välja att äta endast för-/varm- eller efterrätter så lutar det åt efterrätter.
7. jag tycker inte om godis, men bakelser och sådär däremot..
8. jag älskar djur och skulle helst av allt vilja ha en grå nakenkatt som skulle heta Prins Charles.
9. jag skulle vilja ha fler grodor, men jag får nöja mig med de jag har sålänge.
10. jag har tyckt om grodor sen jag var liten. jag har massa prydnadssaker, örhängen och en lampa.
11. folk säger att man inte blir lycklig av pengar, men om jag hade 10 miljoner hade jag varit lyckligast.
12. jag vill pierca tungan men jag vågar inte riktigt.
13. jag har världens minsta navel.
14. jag har hår- och dammfobi.
15. när jag flyttar hemifrån är det viktigt för mig med ett stort och fint kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0