fredag hela veckan (typ)

hej finisar. den här veckan har jag så himla mycket att stå i! igår jobbade jag eftermiddag som skrivet var. idag ska jag träffa några av mina flickor hemma hos bea och vi ska laga mat och prata tjejsnack och allt det där som tjejer gör när de träffas. dessutom ska jag gosa med beas kattunge som hennes pappa hittade i en container på soptippen. den är bara tre veckor gammal så det är väl det sötaste som finns. på onsdag ska jag jobba eftermiddag igen (utanför elgiganten, 14.30-19.30.) på torsdag ska jag och julia åka till sofia för lite mer tjejsnack och gos med sofias hundvalp, och på fredag kanske man kan gosa med sin pojkvän. så hiimla mycket att stå i. vart tog sommarlovet vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0