nu händer det grejer

hejsan alla. igår hade jag med mig ett par snygga brudar hem till mig (bea och julia). vi lagade till lite kyckling och ris, pratade och skrattade och såntdär som tjejer gör när de hänger med varandra. vi fixade mitt hår också! julia flätade i låtsasdreads i mitt hår, så nu har jag långa låtsasdreads på mitt huvud. fast man kan ta av dem när man vill, men de sitter fast ändå. ni fattar.. sedan åt vi av tårtan som blev över sen pappa fyllde år, lite popcorn på det och sedan somnade vi. upp klockan sju, iväg kvart över åtta. skolan slutade klockan elva, och då passade jag på att handla lite mat som fattades i kylskåpet.
dessutom köpte jag mörk choklad så att jag skulle kunna göra en chokladtårta, men jag har inte varit sugen på det än. knasigt. ett chokladmonster som jag som inte varit sugen på choklad på hela veckan. något är fel på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0