en dag i shoppingens tecken

hejsan allihopa everybody! idag åkte jag, mats, pappa och min syster iväg till centersyd, burlövscenter och B&W för lite mellandags-shopping. det var faktiskt inte alls mycket folk i varuhusen. himla skönt. ändå kom jag bara hem med ett par gråa, mjuka piratbyxor, en kajalpenna, ett nytt skal till mobilen som ser ut som ett gammalt kasettband och en vit tavla med texten "Girls don't like boys, girls like cars and money" från Good Charlottes låt.
lite besviken dock. ville så gärna ha en stor, lång, grå tröja som inte kostade mer än 250:-, men ack. jag hittade en som var perfekt, (under 150:- på rean) men i storlek M, som kunde varit L. jäääättestor i storleken, men jag ville så gärna ha den, men som sagt var den ungefär som ett tält. min syster sa att jag kunde använda den som en filt och det tyckte jag var en jättebra idé! men det var det inte, så jag sket i det.
nåväl. får åka in med spenderbyxorna nästa vecka. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0