helgen i punkter

jag har lite bloggtorka för tillfället, men jag kan väl börja med att berätta vad jag gjorde i helgen om någon är intresserad.

  • i fredags hade jag världens längsta fotolektion. inte längre än vanligtvis, men ändå. mina fina flickor stoppade ner mig i en soptunna full med tidningar, sen körde de omkring mig i den på vår våning. det var roligt tyckte många, inte minst jag. när skolan var slut åkte jag till min pojkvän som fyllde 19 år. vi åt middag, köpte chips och kaka, åt kaka och såg på teve. sen korkade vi upp champangen och åt chips. det var fint, bilder kommer nog på onsdag eller så är det tänkt.

 

  • i lördags låg jag och degade i mats soffa till 12.20, för då kom han hem från träningen. men sen sov vi i soffan till klockan två. sen tog vi tag i våra liv, klädde på oss och gick till bo ohlsson där jag blev några hundralappar fattigare. så går det om ens pojkvän fyller år. både han och jag är helt frälsta i House så köpte jag houseboxen, säsong 2 till honom. jag fick ettan av honom i julklapp. så, resten av helgen har vi sett på så mycket house vi bara har kunnat.

 

  • i söndags låg vi i soffan i princip hela dagen och åt allt som kom förbi och var mindre än oss själva. lite som horngrodan som sitter helt stilla hela dagarna och bara väntar på att något som är mindre än de själva ska komma förbi så att de kan äta upp det. skämt åsido, vi åt ingen som kom förbi. däremot åt vi överbliven kaka, godis och popcorn. det fina med det var inte bara att det var gott, utan att det inte var insekter.


tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0