den som skrivit mitt manus ska jag tvinga skriva om

jag vill resa, flytta, plugga vidare, vara bekymmerslös, få uppmärksamhet, träna, betyda något, träffa människor, sova, att något ska hända, bli något, sluta äta, bara finnas, ha huvudet fullt av tankar, ljuga, vara saknad, gråta, skrika, gå ner i vikt, vara ensam, göra saker, vara fin, gömma mig, vara rädd, kräkas, vara någon annan, ha vår, glömma allt, gå upp i vikt, se saker, andas oregelbundet, skratta, förändra mig, resa tillbaka i tiden, baka, äta massor, hålla mig vaken, sakna någon, dansa, börja om, lyssna, sluta tänka.

jag känner hellre smärta än ingenting alls.

Kommentarer
Postat av: bejaleja

<3

2010-03-10 @ 12:30:16
Postat av: Mirja

Säger nog detta från alla dina vänner,



Vi kan resa, vi kan flytta, vi kan plugga vidare, vi kan vara bekmmerlösa tsm, vi kan ge uppmärksamhet till varandra, vi kan träna tsm, vi kan få varandra att betyda något, vi kan träffa människor tsm,vi kan sova tsm, vi kan få något att hända, vi kan alla bli något, vi kan svälta tsm, vi kan finnas för varandra, vi kan ha huvudet fullt tsm, vi kan...



ja u get the point, du är inte ensam darling, vi finns och för oss är du mer än vad du tror<3

2010-03-11 @ 23:50:59
URL: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0