sån är jag

jag och Mats kände att det var dags att använda den vita markeringspennan jag var "skyldig" honom. jag förlorade nämligen ett vad. en stor del av dagen satt vi i uterummet och pysslade med våra skinnpajjer, haha. efter ett tag började pennan sega lite, så jag tyckte att vi skulle gå till bo ohlsson och se om de hade några vita markeringspennor, vilket de inte hade. de hade en sorts pennor vi trodde kunde fungera. "fäster på alla underlag", jodå, men färgen syntes inte. däremot hittade jag ett par vita klackskor som jag har letat efter, för 300:-, så det blev lyckat iallafall.
ifall någon undrar varför jag har målat vitt på armbågen så är tanken att göra en piltavla där, om jag bara hittar rätt pennor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0