jag till och med sover snyggt

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna ungefär precis närsomhelst. Det gör ingenting, eftersom att jag snart ska gå och lägga mig.. Jag drar mig ändå lite för det. Ni vet, jag har drömt mardrömmar varje natt nu ett tag, och det är sånna drömmar man inte kan urskilja från verkligheten. Inatt vaknade jag och var rädd för att somna om igen. Det varade inte så länge dock, eftersom att klockan var typ fyra på morgonen, och jag var fruktansvärt trött. Så jag somnade om igen, och fortsatte med den otäcka drömmen jag hade.

Det kanske beror på glassen jag har ätit de senaste dagarna. Jag får sluta upp med det. Men det är så svårt när man har frysboxen fullproppad med alla möjliga sorters glassar. Ojojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0