såntdär roligt

DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: stortån. nageltrån <//3
Piercing: bara i öronen. sju hål, sådär på ett ungefär.
Husdjur: kissemiao
Semester: typ gotland eller något liknande tror jag.
Konsert: något band på malmöfestivalen

JUST NU:
Äter du: chipsbitar som fastnat i tänderna
Dricker du: ingenting
Ska du: svara på dessa frågorna

Lyssnar du på: Kizz - rock and roll all night, hahaha
Väntar du på: att köttbullarna ska bli klara så att vi kan äta och sedan spela det årliga alfapet. haha
Tittar du på: datorn
Har på du på dig: svarta strumpor, svarta benvärmare, svart kjol, svart tröja med urrigning i ryggen, röd och svart skjorta. jättesvart idag.

DIN FRAMTID:
Barn: hoppas det. en pojke helst. så ska han heta jack, eller något sånt coolt. 
Giftermål:
självklart! om jag så själv ska fria. hahah

Karriär: eget företag förhoppningsvis, men jag vet inte det alltså. blev helt avsktäckt från det när jag hade det som ämne i skolan.

VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar: både. i en mix liksom
Kortare eller längre: längre. eller, vad pratar vi om nu egentligen?
Snygg mage eller snygga armar: ARMAR! OMGOMGOMG
Busig eller lydig: busig, men lyd mig.

TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: alltså, jag vet inte. jag velar lite fram och tillbaka
Gud: nej, men jag tror på något annat. ödet, karma, eller så.
Mirakel: kanske
Aliens: ja
Magi: ibland.
Ett himmelrike: klart man kommer till himlen. vart tar man annars vägen när man dör?
Tomten: nej. jag tror att uträkningarna i mina tidigare inlägg bevisar att han inte finns.
Änglar: nej
Transformers: hahahaha, i wish

BLANDAT:
Önskar du att du bodde någon annanstans?: ja, men då skulle förstås de viktigaste också bo där
Tycker andra att du är attraktiv?: självklart. alla gör
Dricker du?: jag dricker allt utom glögg
Använder du droger?: nej
Vilket schampo använder du?: head and shoulders. vadå shoulders? ska jag smörja axlarna med shampoo?
Vilken parfym använder du?: ehmmm. jag kan inte namnet på den. heheeheh
Vad är du rädd för?: spöken, ljud, spindlar och syrsor. det var nog allt tror jag.
Gillar du att tvätta?: det är väl tvättmaskinen som tvättar?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: mjo, det kan man nog säga
Tappat bort glasögon/linser: jag har tappat bort mina glasögon ungefär 96845698 gånger
Brutit ett ben: jag svär jag har brutit min stortå när jag sparkade en snubbe på smalbenet. till mitt försvar så stod han faktiskt i vägen, och jag hade bråttom.
Rymt hemifrån: nej, det är ganska långt att rymma härifrån. vart tar man vägen ute på landet liksom?
Krossat någons hjärta: ja
Mobbat någon (som haft känslor för dig): det har jag säkert. jag är så taskig 
Gråtit när någon dött: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0