Du verkar faktiskt inte förstå någonting alls.

För ungefär 25 minuter sen tänkte jag att "Jag går och duschar nu, så kan jag se på Two and a half men sen."
Men som ni alla borde ha lärt er vid detta laget så är jag fruktansvärt seg när det kommer till att göra saker.
Så, jag fastnade vid den datorn som jag i stort sätt aldrig använder, eller aldrig har igång, (Mest för att den tjuter något så fruktansvärt!) och kollade igenom min mapp med screenade gamla msn-konversationer, och bilder från ett väldigt tidigt 2009. 29 April till och med, när jag hade ungefär min naturliga hårfärg.
Jag saknar det litegrann. Rödbrunt is the shit!



Two and a half men och chipspåsen väntar inte.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0