Ord väger ingenting, ändå är de mäktigare än något annat.

Idag har det varit ganska segt. Datorkunskap hela dagen i stort sätt.
När jag kom hem såg jag och min syster på Camp Molloy finalen -03, i repris ofcourse.
Sen lånade jag hennes dator och spelade The Sims för en gångs skull.
Imorgon ska jag, min syster och mamma till Bo Ohlsson, men innan det ska jag och min syster till stranden och göra busiga saker. HEHE

När vi satt och åt sa ju mamma världens grej.
Mamma: Mitt glas kan stå.
Jag: Ja, det kan minsann mitt också! Tänk om vi hade glas som inte kunde stå.

Men det hon menade var att det behövde inte sättas in i diskmaskinen.
Min syster skrattade så att hon dog.

Ikväll är det Ullared! Tänk att ett sånt B-program faktiskt kan vara så roligt.
Jag dör varje gång!

En anna trevlig sak var ju att min syster visade mig detdär hamsterklippet i Com-hem reklamen.
Jag dog. Jag tycker om min syster. För det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0